Thursday, July 12, 2007

Announcement.

To all my friends...

ni map nak pegi umah aku kat shah alam malam tempat kejadian nak buat BBQ tu.
Diharap semua2 dapat datang BBQ tu nnt. INI ADALAH PAKSAAN, TIADA ALASAN TAK NAK DATANG

Date : 21 July 2007
Time : 6.30 onward
Venue : 21, Jalan Tarif Tiga, 23/8C, Seksyen 23, Shah Alam.

RM 20 sorang... bayar kat aku. Transfer or bank in kat account maybank aku ( 1627 8600 7981) NOOR ASHIDA BINTI IBRAHIM.

So kepada kawan2 sila buat bayaran secepat mungkin ye... lagi seminggu jer menjelang tiba.

p/s: to zaky, tolong forward kat akim gak...
to swee lan... datang le...

4 comments:

Anonymous said...

elooo.... umi here... aku xnak datang... selagi xde karpet merah yang menyambuttt..hahaha!! buat les ku.... jgn nk menggatal nk amik takhta org plg vouge on that day haaa... ni bkn paksaan but AMARAN!

Anonymous said...

Salam 2 all my fwen..hahaha..woi..apsal nama aku tercalon antara yang menonjol..giler ape..hahhahaa..perut menonjol la..

weii..apa kata aku cadangkan diadakan karoke kecil2lan..maun?
best pe beb..x pun kitorang bawak gitar n sesapa bleh enterprame nak nyanyi ke nak melalak ke..hahah

tp kalo ade karoke ok gak..mintak2 ramai la dtg..baru gempakkk..

nantu gua komen lagi..chaw

Anonymous said...

weiii.. korang nie.. letaklah shoutbox kat blog ni..boleh lah jugak sy intai2 bila free..

ngengade tol si umie.. dah kawen lom?

sapa yg perut menonjol tu.. introduce sket??

hehehe...slmt ber reunion.. sorry tiket flight abis.. lmbt sngt kowang jemput.. :P


nz mali...

Kamarul Izam said...

seganlar nak jumpe korang... heheheheheeee..ee..eeee... uweekk

umi, jgan kate carpet merah jer... nak tujuh kaler pun bole!!! heheee

yg perut menonjol tuh either iwan or ismadi??!!!... hahahaaa

semoga korang sume dpt hadir!!! sesape yg x dpt hadir... bole mintak syahril postkan gambar2 kat sini sebagai kenangan...

+ machunk the great +